söndag 17 maj 2009

Inlägg 250 och ja, shlager igen.

Här kommer ett sällsynt och ganska förvirrat inägg i denna vackra blogg. Håll till godo...

Angående Eurovision:
Jag tyckte alla låtar utom en var sämre en Velvet och det säger inte lite. Den som inte var sämre än velvet vann så jag ska inte klaga. Jag hoppas också på att norge skickar Röyksopp nästa år, för de vill ju inte vinna två år i rad.

Jag noterade att det var en aning tomt i arenan. Det beror antagligen på att ryssarna arresterade en massa homosexuella som skulle gå en pride-mars. Snacka om att skjuta sig själv i benet. Och nej, jag har inga fördomar om gays.

Rätt som det är när jag sitter och kollar på shlager så bestämmer jag mig också för vilka jag ska rösta på i europaparlamentsvalet. Min hjärna funkar nog inte som andras. Eller så var det någon dold propaganda i festivalen.

PS. Det går jättebra med nya EPn. Kommer troligen ut på MySpace någon gång nästa vecka.

//Shlager-Anton

Inga kommentarer: